Αρχές μάρκετινγκ /
Fahy, John, 1962-
Αρχές μάρκετινγκ / John Fahy, David Jobber ; επιμέλεια Στέλιος Τσαφαράκης ; μετάφραση Βαρβάρα Μυλώνη, Ηρώ Νικολάου. - Αθήνα : Κριτική, 2014. - 419, [4] σ. : έγχρ. εικ. ; 29 εκ. - Business - Management / Κριτική ; 72 . - Business management (Κριτική) 72. .
Τίτλος πρωτοτύπου: Foundation of marketing .
9789602189290
Μάρκετινγκ--Διοίκηση και οργάνωση
658.8
Αρχές μάρκετινγκ / John Fahy, David Jobber ; επιμέλεια Στέλιος Τσαφαράκης ; μετάφραση Βαρβάρα Μυλώνη, Ηρώ Νικολάου. - Αθήνα : Κριτική, 2014. - 419, [4] σ. : έγχρ. εικ. ; 29 εκ. - Business - Management / Κριτική ; 72 . - Business management (Κριτική) 72. .
Τίτλος πρωτοτύπου: Foundation of marketing .
9789602189290
Μάρκετινγκ--Διοίκηση και οργάνωση
658.8