Αρχές μάρκετινγκ /

Fahy, John, 1962-

Αρχές μάρκετινγκ / John Fahy, David Jobber ; επιμέλεια Στέλιος Τσαφαράκης ; μετάφραση Βαρβάρα Μυλώνη, Ηρώ Νικολάου. - Αθήνα : Κριτική, 2014. - 419, [4] σ. : έγχρ. εικ. ; 29 εκ. - Business - Management / Κριτική ; 72 . - Business management (Κριτική) 72. .

Τίτλος πρωτοτύπου: Foundation of marketing .



9789602189290


Μάρκετινγκ--Διοίκηση και οργάνωση

658.8
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud