Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Η διαχείριση και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών : μια βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δρατηριοτήτων μάρκετινγκ-μάνατζμεντ / Χ. Α. Βασιλειάδης.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου Ο.Ε., 2017.Έκδοση: 3η έκδΠεριγραφή: 719 σ. : εικ., πίν., σχ. ; 24 εκISBN:
  • 9786188330801
Άλλος τίτλος:
  • The management & marketing of tourism destinations
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 338.4791 23

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και παραρτήματα.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud