Η διαχείριση και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών :

Βασιλειάδης, Χρήστος Α.

Η διαχείριση και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών : μια βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δρατηριοτήτων μάρκετινγκ-μάνατζμεντ / The management & marketing of tourism destinations Χ. Α. Βασιλειάδης. - 3η έκδ. - Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου Ο.Ε., 2017. - 719 σ. : εικ., πίν., σχ. ; 24 εκ.

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και παραρτήματα.

9786188330801


Tourism--Management.
Tourism--Marketing.
Τουρισμός--Διοίκηση και οργάνωση.
Τουριστικό μάρκετινγκ.

338.4791
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud