Η διαχείριση και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών :
Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Η διαχείριση και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών : μια βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δρατηριοτήτων μάρκετινγκ-μάνατζμεντ / The management & marketing of tourism destinations Χ. Α. Βασιλειάδης. - 3η έκδ. - Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου Ο.Ε., 2017. - 719 σ. : εικ., πίν., σχ. ; 24 εκ.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και παραρτήματα.
9786188330801
Tourism--Management.
Tourism--Marketing.
Τουρισμός--Διοίκηση και οργάνωση.
Τουριστικό μάρκετινγκ.
338.4791
Η διαχείριση και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών : μια βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δρατηριοτήτων μάρκετινγκ-μάνατζμεντ / The management & marketing of tourism destinations Χ. Α. Βασιλειάδης. - 3η έκδ. - Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου Ο.Ε., 2017. - 719 σ. : εικ., πίν., σχ. ; 24 εκ.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και παραρτήματα.
9786188330801
Tourism--Management.
Tourism--Marketing.
Τουρισμός--Διοίκηση και οργάνωση.
Τουριστικό μάρκετινγκ.
338.4791