Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων / Κωνσταντίνος Ανδριώτης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Αθ. Σταμούλης, 2007Περιγραφή: 315 σ. 24 εκISBN:
  • 9689603516859
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 338.4791 21
  • 647.940 688
  • 338.47910688 23
LOC classification:
  • TX911.3.M3 A539 2007
Περιεχόμενα:
Πρόλογος -- Κεφάλαιο 1. Εισαγωγή -- Κεφάλαιο 2. Ιστορική αναδρομή του μάρκετινγκ και παράγοντες εξέλιξής του -- Κεφάλαιο 3. Βασικές αρχές και έννοιες του μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 4. Περιβάλλον μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 5. Καταναλωτική συμπεριφορά και διαδικασία πραγματοποίησης αγοράς -- Κεφάλαιο 6. Τμηματοποίηση της αγοράς -- Κεφάλαιο 7. Έρευνα μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 8. Μείγμα μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 9. Πλάνο μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 10. Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων -- Παράρτημα Α. Υπόδειγμα ερωτηματολογίων της ξενοδοχειακής αλυσίδας Maris Hotels -- Παράρτημα Β. Πίνακας τυχαίων αριθμών -- Παράρτημα Γ. Κύκλος ζωής τουριστικών προορισμών -- Παράρτημα Δ. Ιστοσελίδες τουριστικών και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων, ενώσεων και οργανισμών -- Αναφορές -- Κυριότερες επιστημονικές εργασίες του συγγραφέα -- Ευρετήριο.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 338.4791 ΑΝΔ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 92410045807
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 338.4791 ΑΝΔ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 92410055681
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 338.4791 ΑΝΔ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 92410037997

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήρια

Πρόλογος -- Κεφάλαιο 1. Εισαγωγή -- Κεφάλαιο 2. Ιστορική αναδρομή του μάρκετινγκ και παράγοντες εξέλιξής του -- Κεφάλαιο 3. Βασικές αρχές και έννοιες του μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 4. Περιβάλλον μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 5. Καταναλωτική συμπεριφορά και διαδικασία πραγματοποίησης αγοράς -- Κεφάλαιο 6. Τμηματοποίηση της αγοράς -- Κεφάλαιο 7. Έρευνα μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 8. Μείγμα μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 9. Πλάνο μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 10. Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων -- Παράρτημα Α. Υπόδειγμα ερωτηματολογίων της ξενοδοχειακής αλυσίδας Maris Hotels -- Παράρτημα Β. Πίνακας τυχαίων αριθμών -- Παράρτημα Γ. Κύκλος ζωής τουριστικών προορισμών -- Παράρτημα Δ. Ιστοσελίδες τουριστικών και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων, ενώσεων και οργανισμών -- Αναφορές -- Κυριότερες επιστημονικές εργασίες του συγγραφέα -- Ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud