Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων /

Ανδριώτης, Κωνσταντίνος

Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων / Κωνσταντίνος Ανδριώτης. - Αθήνα : Αθ. Σταμούλης, 2007 - 315 σ. 24 εκ.

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήρια

Πρόλογος -- Κεφάλαιο 1. Εισαγωγή -- Κεφάλαιο 2. Ιστορική αναδρομή του μάρκετινγκ και παράγοντες εξέλιξής του -- Κεφάλαιο 3. Βασικές αρχές και έννοιες του μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 4. Περιβάλλον μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 5. Καταναλωτική συμπεριφορά και διαδικασία πραγματοποίησης αγοράς -- Κεφάλαιο 6. Τμηματοποίηση της αγοράς -- Κεφάλαιο 7. Έρευνα μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 8. Μείγμα μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 9. Πλάνο μάρκετινγκ -- Κεφάλαιο 10. Νέες τεχνολογίες και μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων -- Παράρτημα Α. Υπόδειγμα ερωτηματολογίων της ξενοδοχειακής αλυσίδας Maris Hotels -- Παράρτημα Β. Πίνακας τυχαίων αριθμών -- Παράρτημα Γ. Κύκλος ζωής τουριστικών προορισμών -- Παράρτημα Δ. Ιστοσελίδες τουριστικών και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων, ενώσεων και οργανισμών -- Αναφορές -- Κυριότερες επιστημονικές εργασίες του συγγραφέα -- Ευρετήριο.

9689603516859


Hospitality industry--Marketing
Tourism--Marketing
Τουρισμός--Διοίκηση και οργάνωση
Τουρισμός--Μάρκετινγκ
Τουρισμός--Μάρκετινγκ
Τουριστικές επιχειρήσεις--Marketing

TX911.3.M3 / A539 2007

338.4791 647.940 688 338.47910688
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud