Visual persuasion : the role of images in advertising / Paul Messaris.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Thousand Oaks : Sage Publications, 1997.Περιγραφή: xxii, 297 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:- 0803972466
- 659.104 2 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή | 659.104 2 MES (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 026000281849 |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 275-288) και ευρετήριο.