Ανάμεσα σε 4 οθόνες / (Αριθ. εγγραφής 217151)

Στοιχεία MARC
000 -LEADER
fixed length control field 05717nam a2200313 i 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field GR-PaULI
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20240223110222.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 230602s2020 gr ||||g b||| 00| 0 gre d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9789600367171
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency GR-PaULI
Language of cataloging gre
Transcribing agency GR-PaULI
Description conventions AACR2
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 302.23
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Παπαθανασόπουλος, Στέλιος
Relator term συγγραφέας
9 (RLIN) 12394
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Ανάμεσα σε 4 οθόνες /
Statement of responsibility, etc. Στέλιος Παπαθανασόπουλος.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc. Καστανιώτης,
Date of publication, distribution, etc. 2020.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 283 σ. ;
Dimensions 24 εκ.
490 1# - SERIES STATEMENT
Series statement Επικοινωνία και κοινωνία / Καστανιώτης
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Linkage Περιλαμβάνει βιβλιογραφία.
505 0# - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Κατάλογος διαγραμμάτων και πινάκων -- Προλογικό σημείωμα -- Εισαγωγή -- Τα μέσα επικοινωνίας και το κοινό τους -- Η κατανάλωση των Μέσων Επικοινωνίας -- Οι νέες τεχνολογίες και η συμπεριφορά του κοινού -- Από τις μετρήσεις τηλεθέασης στα metrics και τους αλγόρυθμους -- Τηλεοπτικός προγραμματισμός και τηλεθέαση στην ψηφιακή εποχή -- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -- Μέσα επικοινωνίας και ενημέρωση -- Οι Ελληνες και τα μέσα επικοινωνίας -- Επίλογος στην εποχή των 4 οθονών -- Βιβλιογραφία.<br/>
520 0# - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Το επικοινωνιακό πεδίο αλλάζει τόσο ως προς το προσφερόμενο περιεχόμενο, όσο και ως προς τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι ανακαλύπτουν, χρησιμοποιούν, καταναλώνουν και αλληλεπιδρούν με τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας. Δεν βλέπουμε πια τηλεόραση με προσήλωση όπως παλαιότερα. Δεν διαβάζουμε εφημερίδες, και ούτε ακούμε ραδιόφωνο πέραν του αυτοκινήτου. Αντίθετα, ενημερωνόμαστε και ψυχαγωγούμαστε όλο και περισσότερο από το διαδίκτυο και τις ιστοσελίδες του. Σχολιάζουμε τα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα και τα κοινοποιούμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να μην αντέχουμε να βλέπουμε διαφημίσεις περισσότερο από μισό λεπτό και αλλάζουμε τηλεοπτικό σταθμό όταν δεν προκαλεί το ενδιαφέρον μας, αλλά παρακολουθούμε για ώρες συνεχόμενες τα επεισόδια των αγαπημένων μας σειρών που μας προφέρουν οι νέοι τηλεοπτικοί πάροχοι μέσω του διαδικτύου.<br/>Σε οποιαδήποτε δεδομένη ημέρα ο μέσος πολίτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δεκάδες τηλεοπτικά κανάλια επίγεια ή δορυφορικά ή διαδικτυακά, ραδιοφωνικούς σταθμούς, εφημερίδες σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή κι ένα πλήθος από ιστοσελίδες. Στην πράξη το κοινό των μέσων κατακερματίζεται όλο και περισσότερο, ενώ η κατανάλωση του περιεχομένου των μέσων, είτε αυτό είναι ενημερωτικό είτε ψυχαγωγικό, γίνεται πλέον μπροστά από μια οθόνη, είτε αυτή είναι η παραδοσιακή τηλεοπτική οθόνη είτε ο φορητός υπολογιστής είτε το τάμπλετ ή το έξυπνο κινητό. Ποτέ άλλωστε στην ιστορία των επικοινωνιών το ίδιο περιεχόμενο δεν μπορούσε να καταναλωθεί από τέσσερις διαφορετικές οθόνες, και μάλιστα ταυτόχρονα, μέσα στο σπίτι ή έξω από το σπίτι, σταθερά ή εν κινήσει.<br/>Το παρόν βιβλίο έχει στόχο να αναδείξει τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας αυτής επικοινωνιακής συνθήκης, καθώς η κατανάλωση του σύγχρονου περιεχομένου των μέσων επικοινωνίας επιτελείται "ανάμεσα σε 4 οθόνες". (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 3676
Topical term or geographic name as entry element Μέσα μαζικής ενημέρωσης
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 198671
Topical term or geographic name as entry element Μέσα μαζικής ενημέρωσης και τεχνολογία.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 166848
Topical term or geographic name as entry element Μέσα μαζικής ενημέρωσης
General subdivision Κοινό
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 48320
Topical term or geographic name as entry element Διαδίκτυο (Internet)
General subdivision Κοινωνικές απόψεις
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 198674
Topical term or geographic name as entry element Κοινωνικά δίκτυα, Ηλετρονικά.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 165442
Topical term or geographic name as entry element Μέσα μαζικής ενημέρωσης
General subdivision Τεχνολογικές καινοτομίες
830 #0 - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE
Uniform title Επικοινωνία και κοινωνία (Καστανιώτης)
9 (RLIN) 160763
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Book [21]
998 ## - LOCAL CONTROL INFORMATION (RLIN)
Cataloger's initials, CIN (RLIN) ΜΑΝΙΑ
First Date, FD (RLIN) 2023-06
Αντίτυπα
Lost status Home library Current library Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Koha item type
  Θεατρικών Σπουδών Θεατρικών Σπουδών 017646   302.23 ΠΑΠ 025000299929 Book [21]
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud