Στοιχεία MARC
000 -LEADER |
fixed length control field |
05717nam a2200313 i 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
GR-PaULI |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20240223110222.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
230602s2020 gr ||||g b||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
9789600367171 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
GR-PaULI |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
GR-PaULI |
Description conventions |
AACR2 |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
302.23 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Παπαθανασόπουλος, Στέλιος |
Relator term |
συγγραφέας |
9 (RLIN) |
12394 |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Ανάμεσα σε 4 οθόνες / |
Statement of responsibility, etc. |
Στέλιος Παπαθανασόπουλος. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc. |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Καστανιώτης, |
Date of publication, distribution, etc. |
2020. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
283 σ. ; |
Dimensions |
24 εκ. |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Επικοινωνία και κοινωνία / Καστανιώτης |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Linkage |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία. |
505 0# - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Κατάλογος διαγραμμάτων και πινάκων -- Προλογικό σημείωμα -- Εισαγωγή -- Τα μέσα επικοινωνίας και το κοινό τους -- Η κατανάλωση των Μέσων Επικοινωνίας -- Οι νέες τεχνολογίες και η συμπεριφορά του κοινού -- Από τις μετρήσεις τηλεθέασης στα metrics και τους αλγόρυθμους -- Τηλεοπτικός προγραμματισμός και τηλεθέαση στην ψηφιακή εποχή -- Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -- Μέσα επικοινωνίας και ενημέρωση -- Οι Ελληνες και τα μέσα επικοινωνίας -- Επίλογος στην εποχή των 4 οθονών -- Βιβλιογραφία.<br/> |
520 0# - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc. |
Το επικοινωνιακό πεδίο αλλάζει τόσο ως προς το προσφερόμενο περιεχόμενο, όσο και ως προς τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι ανακαλύπτουν, χρησιμοποιούν, καταναλώνουν και αλληλεπιδρούν με τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας. Δεν βλέπουμε πια τηλεόραση με προσήλωση όπως παλαιότερα. Δεν διαβάζουμε εφημερίδες, και ούτε ακούμε ραδιόφωνο πέραν του αυτοκινήτου. Αντίθετα, ενημερωνόμαστε και ψυχαγωγούμαστε όλο και περισσότερο από το διαδίκτυο και τις ιστοσελίδες του. Σχολιάζουμε τα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα και τα κοινοποιούμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να μην αντέχουμε να βλέπουμε διαφημίσεις περισσότερο από μισό λεπτό και αλλάζουμε τηλεοπτικό σταθμό όταν δεν προκαλεί το ενδιαφέρον μας, αλλά παρακολουθούμε για ώρες συνεχόμενες τα επεισόδια των αγαπημένων μας σειρών που μας προφέρουν οι νέοι τηλεοπτικοί πάροχοι μέσω του διαδικτύου.<br/>Σε οποιαδήποτε δεδομένη ημέρα ο μέσος πολίτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δεκάδες τηλεοπτικά κανάλια επίγεια ή δορυφορικά ή διαδικτυακά, ραδιοφωνικούς σταθμούς, εφημερίδες σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή κι ένα πλήθος από ιστοσελίδες. Στην πράξη το κοινό των μέσων κατακερματίζεται όλο και περισσότερο, ενώ η κατανάλωση του περιεχομένου των μέσων, είτε αυτό είναι ενημερωτικό είτε ψυχαγωγικό, γίνεται πλέον μπροστά από μια οθόνη, είτε αυτή είναι η παραδοσιακή τηλεοπτική οθόνη είτε ο φορητός υπολογιστής είτε το τάμπλετ ή το έξυπνο κινητό. Ποτέ άλλωστε στην ιστορία των επικοινωνιών το ίδιο περιεχόμενο δεν μπορούσε να καταναλωθεί από τέσσερις διαφορετικές οθόνες, και μάλιστα ταυτόχρονα, μέσα στο σπίτι ή έξω από το σπίτι, σταθερά ή εν κινήσει.<br/>Το παρόν βιβλίο έχει στόχο να αναδείξει τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας αυτής επικοινωνιακής συνθήκης, καθώς η κατανάλωση του σύγχρονου περιεχομένου των μέσων επικοινωνίας επιτελείται "ανάμεσα σε 4 οθόνες". (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
3676 |
Topical term or geographic name as entry element |
Μέσα μαζικής ενημέρωσης |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
198671 |
Topical term or geographic name as entry element |
Μέσα μαζικής ενημέρωσης και τεχνολογία. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
166848 |
Topical term or geographic name as entry element |
Μέσα μαζικής ενημέρωσης |
General subdivision |
Κοινό |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
48320 |
Topical term or geographic name as entry element |
Διαδίκτυο (Internet) |
General subdivision |
Κοινωνικές απόψεις |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
198674 |
Topical term or geographic name as entry element |
Κοινωνικά δίκτυα, Ηλετρονικά. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
165442 |
Topical term or geographic name as entry element |
Μέσα μαζικής ενημέρωσης |
General subdivision |
Τεχνολογικές καινοτομίες |
830 #0 - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
Uniform title |
Επικοινωνία και κοινωνία (Καστανιώτης) |
9 (RLIN) |
160763 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Book [21] |
998 ## - LOCAL CONTROL INFORMATION (RLIN) |
Cataloger's initials, CIN (RLIN) |
ΜΑΝΙΑ |
First Date, FD (RLIN) |
2023-06 |