000 02367nam a2200445 i 4500
999 _c105399
_d105399
001 10113463
003 GR-PaULI
005 20211202132312.0
008 140804s2013 gr gre
020 _a9789602188842
040 _aGR-PaULI
_bgre
_cGR-PaULI
_eAACR2
041 1 _agre
_heng
082 0 4 _a370
_223
082 0 4 _a370.1
_223
100 1 _aKalantzis, Mary.
_9139649
_eσυγγραφέας
245 1 0 _aΝέα μάθηση:
_bβασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης /
_cMary Kalantzis, Bill Cope; εισαγωγή και επιμέλεια Ευγενία Αρβανίτη; μετάφραση Γιώργος Χρηστίδης.
260 _aΑθήνα:
_bΚριτική,
_c2013.
300 _a481 σ. ;
_c24 εκ.
490 _aΕπιστημονική βιβλιοθήκη / Κριτική
500 _aΤίτλος πρωτοτύπου: New learning: elements of a science of education.
504 _aΠεριλαμβάνει γλωσσάρι και βιβλιογραφία.
650 4 _aΕκπαίδευση
_xΔιδασκαλία
_9330
650 4 _aΕκπαίδευση
_9329
_xΦιλοσοφία
650 4 _aΕνεργητική μάθηση
_9158882
650 4 _aΕκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις
_934576
650 4 _9328
_aΕκπαίδευση
_xΜάθηση
700 1 _aCope, Bill
_eσυγγραφέας
_951411
700 1 _aΧρηστίδης, Γιώργος Ε.
_eμεταφραστής
_982814
942 _2ddc
_cBK15
998 _cΣΑΤΛΑΝΗΣ
_d2014-09
998 _cΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
_d2018-03