ΕΞΟΡΥΞΗ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ, ΤΜΗΥΠ ΜΠΡΕΓΙΑΝΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ; ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: ΠΑΤΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ, ΤΜΗΥΠ 2012Περιγραφή: Σ.Σ.142; ΠΙΝΑΚΑΣ; ΣΧΗΜΑΘέμα(τα):
Ελλιπή περιεχόμενα:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σ.11 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΜΑΘΟΔΟΙ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗΣ Σ.15 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ Σ.47 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Σ.101 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Σ.115
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής | 1 | Διαθέσιμο |
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Σ.117
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Σ.120
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σ.11 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΜΑΘΟΔΟΙ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗΣ Σ.15 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ Σ.47 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Σ.101 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Σ.115