Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Understanding consumer decision making : the means-end approach to marketing and advertising strategy / edited by Thomas J. Reynolds, Jerry C. Olson.

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Mahwah, N.J. : L. Erlbaum, c2001.Περιγραφή: xvii, 447 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:
  • 080581731X
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.834 2 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.834 2 UND (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 026000323067

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud