Understanding consumer decision making : the means-end approach to marketing and advertising strategy / edited by Thomas J. Reynolds, Jerry C. Olson.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Mahwah, N.J. : L. Erlbaum, c2001.Περιγραφή: xvii, 447 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:- 080581731X
- 658.834 2 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή | 658.834 2 UND (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 026000323067 |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.