Now or never : how companies must change to win the battle for internet consumers / Mary Modahl.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York : Texere, 2002.Περιγραφή: xxviii, 237 σ. ; 25 εκISBN:- 1587990415
- 658.84 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή | 658.84 MOD (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 026000323065 |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 223-225) και ευρετήριο.