Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης Χάρπερ Μπόϊντ, Όρβιλ Γουόλκερ και Ζαν-Κλοντ Λαρεσέ; μετάφραση Πητ Κωνσταντέας προλογικό σημείωμα Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα Παπαζήση 2002Περιγραφή: 2 τ. 24 εκISBN:
  • 9600216061
  • 9600216037
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.401 2
Περιεχόμενα:
τ.1. 422 σ. --
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.8 ΒΟΥ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000182277

Περιλαμβάνει βιβλιογραφία

τ.1. 422 σ. --

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud