Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Η χρήση μοντέλων από την ιστορία της επιστήμης για την ανίχνευση και το μετασχηματισμό βιωματικών νοητικών παραστάσεων των μαθητών στο πεδίο της Οπτικής διδακτική προσέγγιση Χρήστος Δέδες; Πανεπιστήμιο Πατρών, Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Πάτρα [χ.ό] 2005Περιγραφή: 239 σ. 30 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 152.14
Πηγές στο διαδίκτυο:
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [Theses & Dissertations] Book [Theses & Dissertations] ΒΚΠ - Πατρα Αναγνωστήριο ερευνητών 152.14 ΔΕΔ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000160071

Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και παράρτημα

Κοινοποίηση
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud