Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) στον τραπεζικό κλάδο Η περίπτωση της Attica Bank Μαρίνα Μπουζούκα; Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Πάτρα [χ.ό] 2008Περιγραφή: 62 σ. σχήμ., πίν. 30 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:- 658.812
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Electronic Resource - Theses | ΒΚΠ - Πατρα | 658.812 ΜΠΟ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 025000161678 |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία