Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) στον τραπεζικό κλάδο Η περίπτωση της Attica Bank Μαρίνα Μπουζούκα; Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Πάτρα [χ.ό] 2008Περιγραφή: 62 σ. σχήμ., πίν. 30 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.812
Πηγές στο διαδίκτυο:
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Electronic Resource - Theses Electronic Resource - Theses ΒΚΠ - Πατρα 658.812 ΜΠΟ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000161678

Περιλαμβάνει βιβλιογραφία

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud