Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Θεωρίες μάθησης για εκπαιδευτικούς / Morris L. Bigge ; μετάφραση Αριστοτέλης Κάντας και Αλεξάνδρα Χαντζή ; επιμέλεια Νίκος Ράπτης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Σειρά: Παιδαγωγικά, ψυχολογία, κοινωνιολογία (Πατάκης)Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Εκδόσεις Πατάκη, 1999.Έκδοση: 3η έκδΠεριγραφή: 534 σ. : πίν., σχήμ. ; 24 εκISBN:
  • 9602934913
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.152 3 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας 370.152 3 BIG (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000035228

Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήρια.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud