Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

How to market a university : building value in a competitive environment / Teresa M. Flannery.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Baltimore : Johns Hopkins University Press, c2021. Περιγραφή: xv, 237 σ. : εικ. ; 21 εκISBN:
  • 9781421440347
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 23 378.101
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 378.101 FLA (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000296843

Περιλαμβάνει ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud