Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ : μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ / Simon Kingsnorth ; επιστημονική επιμέλεια κειμένου και απόδοσης όρων Ιωάννης Αντωνιάδης, Εύη Χατζοπούλου ; μετάφραση Χρήστος Μπούρης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Original language: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Προπομπός, c2022. Περιγραφή: 399 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:
  • 9786185036805
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 23 658.872
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 658.872 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 992410070229
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 658.872 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Διαθέσιμο 992410070230
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.872 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000293657
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.872 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 4 Διαθέσιμο 025000298084

Περιλαμβάνει ευρετήριο.

Τίτλος πρωτοτύπου : Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing.

2η αγγλική έκδοση.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud