Στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ : μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο διαδικτυακό μάρκετινγκ / Simon Kingsnorth ; επιστημονική επιμέλεια κειμένου και απόδοσης όρων Ιωάννης Αντωνιάδης, Εύη Χατζοπούλου ; μετάφραση Χρήστος Μπούρης.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Original language: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Προπομπός, c2022. Περιγραφή: 399 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:- 9786185036805
- 23 658.872
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή | 658.872 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 2 | Διαθέσιμο | 992410070229 | |
Book [21] | ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή | 658.872 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 3 | Διαθέσιμο | 992410070230 | |
Book [21] | ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή | 658.872 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 025000293657 | |
Book [21] | ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή | 658.872 KIN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 4 | Διαθέσιμο | 025000298084 |
Περιλαμβάνει ευρετήριο.
Τίτλος πρωτοτύπου : Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing.
2η αγγλική έκδοση.