Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Effective schools in reading : implications for educational planners : an exploratory study / T. Neville Postlethwaite, Kenneth N. Ross.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: The Hague : The International Association for the Evaluation of Educational Achievement, 1992.Περιγραφή: vi, 87 σ. ; 24 εκISBN:
  • 9291210033
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 23 372.4
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας 372.4 POS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο Δωρεά Π. Παπούλια - Τζελέπη 025000212186

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud