Effective schools in reading : implications for educational planners : an exploratory study / T. Neville Postlethwaite, Kenneth N. Ross.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: The Hague : The International Association for the Evaluation of Educational Achievement, 1992.Περιγραφή: vi, 87 σ. ; 24 εκISBN:- 9291210033
- 23 372.4
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας | 372.4 POS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | Δωρεά Π. Παπούλια - Τζελέπη | 025000212186 |