Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Βασικές αρχές του marketing / Άγγελος Α. Τσακλάγκανος.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης, c2005,2007Έκδοση: 3η έκδΠεριγραφή: 880σ. : σχεδγρISBN:
  • 9789603438618
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.8 21ed
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Μεσολόγγι Βασική Συλλογή 658.8ΤΣΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 2420000024959

περιλανβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud