Advertising and integrated brand promotion / Thomas C. O' Guinn, Chris T. Allen, Richard J. Semenik.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Australia : Thomson South-Western, c2003Έκδοση: 3rd edΠεριγραφή: xxxix, 779σ. : col. εικ. ; 29εκISBN:- 0324113803
- 659.1 21
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Μεσολόγγι Βασική Συλλογή | 659.1 OGU (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 2420000022677 |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες και ευρετήριο.