Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Αρχές μάρκετινγκ : η ελληνική προσέγγιση, μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες / Κώστας Τζωρτζάκης, Αλεξία Τζωρτζάκη.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Rosili, 2002 [ανατύπωση 2008]Περιγραφή: 463 σ. : σχήμ., πίν. ; 24 εκISBN:
  • 960857496X
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.8 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.8 ΤΖΩ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 025000267993
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Μεσολόγγι Βασική Συλλογή 658.8 ΤΖΩ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Διαθέσιμο 2420000019361
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Μεσολόγγι Βασική Συλλογή 658.8 ΤΖΩ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 4 Διαθέσιμο 2420000019362
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.8 ΤΖΩ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο ανατύπωση 2008 025000042131

Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud