Ηλεκτρονική μάθηση : (Αριθ. εγγραφής 181030)

Στοιχεία MARC
000 -LEADER
fixed length control field 05599nam a2200337 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 27388050
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field GR-PaULI
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 180213t2017 gr adf 000 0dgre|c
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9789605861964
Qualifying information (χαρτόδ.)
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency GrPaTEI
Language of cataloging gre
Transcribing agency GR-PaULI
050 #4 -
-- LB1028.5
-- .T95 2017
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 371.334
Edition number 23
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Τζιμογιάννης, Αθανάσιος.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Ηλεκτρονική μάθηση :
Remainder of title θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί /
Statement of responsibility, etc. Αθανάσιος Τζιμογιάννης.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc. Κριτική,
Date of publication, distribution, etc. 2017.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 454 σ. :
Other physical details εικ., πίν., σχ. ;
Dimensions 24 εκ.
490 0# - SERIES STATEMENT
Series statement Επιστημονική βιβλιοθήκη
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Βιβλιογραφία: σ. [429]-454.
505 0# - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Πρόλογος -- 1. Ηλεκτρονική μάθηση (e- learning) -- 2. Τεχνολογίες ηλεκτρονικής μάθησης -- 3. Εκπαίδευση από απόσταση -- 4. Παιδαγωγικές θεωρίες και ηλεκτρονική μάθηση -- 5. Μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης -- 6. Σχεδιασμός μαθημάτων ηλεκτρονικής μάθησης -- 7. Ηλεκτρονική μάθηση 2.0 (e - learning 2.0) -- 8. Σχεδιασμοί και ανάλυση εκπαιδευτικών ιστολογίων -- 9. Σχεδιασμοί και ανάλυση εκπαιδευτικών wikis -- 0. Σχεδιασμοί με e - portfolios -- 11. Νέες τάσεις και κατευθύνσεις στην ηλεκτρονική μάθηση -- Αναφορές.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Το βιβλίο παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση του επιστημονικού πεδίου της ηλεκτρονικής μάθησης και ένα συνεκτικό πλαίσιο μελέτης, το οποίο βασίζεται στις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, σε καθιερωμένα σχήματα και μοντέλα μαθησιακού σχεδιασμού, καθώς και στα πορίσματα της εκπαιδευτικής έρευνας. Η θεωρητική προβληματική θεμελιώνεται στην παραδοχή ότι η ηλεκτρονική μάθηση είναι διερευνητική, συνεργατική, αυτορυθμιζόμενη, αναδυόμενη, κατανεμημένη, ευέλικτη και πανταχού παρούσα. Αξιοποιώντας την πολυετή ερευνητική και διδακτική του εμπειρία στο πεδίο, ο συγγραφέας προτείνει την ολοκληρωμένη θεώρηση των τεχνολογικών, των παιδαγωγικών και των οργανωτικών παραγόντων, οι οποίοι διαμορφώνουν καλές πρακτικές σχεδιασμού και υλοποίησης προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης για τη σχολική εκπαίδευση, την ανώτατη εκπαίδευση και την επαγγελματική ανάπτυξη. Επιπλέον, υιοθετώντας τη φιλοσοφία της ανοικτής μάθησης και της οικοσυστημικής θεώρησης της εκπαίδευσης, πραγματεύεται τις σύγχρονες προσεγγίσεις της ηλεκτρονικής μάθησης 2.0 και προτείνει σχεδιασμούς οι οποίοι αξιοποιούν ανοικτούς και κατανεμημένους εκπαιδευτικούς πόρους, τη δικτύωση και τη συλλογική σκέψη των συμμετεχόντων, καθώς και πρακτικές κοινοτήτων μάθησης. Το βιβλίο απευθύνεται τόσο σε έμπειρους διδάσκοντες και σχεδιαστές εκπαιδευτικών προγραμμάτων, όσο και σε εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να ασχοληθούν με την ηλεκτρονική μάθηση και να σχεδιάσουν αυθεντικά τα δικά τους ηλεκτρονικά μαθήματα. Αποτελεί, επίσης, έναν περιεκτικό τόμο αναφοράς, με πληθώρα παραδειγμάτων και βιβλιογραφικών αναφορών, ο οποίος είναι χρήσιμος σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, σε νέους ερευνητές στο πεδίο, σε εκπαιδευτικούς της πράξης, σε διδάσκοντες και σχεδιαστές προγραμμάτων για την ανώτατη εκπαίδευση και την επαγγελματική κατάρτιση.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Computer-assisted instruction.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Distance education.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Educational technology.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Internet in education.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση.
Source of heading or term nlgaf.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Source of heading or term nlgaf.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Εκπαίδευση από απόσταση.
Source of heading or term nlgaf.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Εκπαιδευτική τεχνολογία.
Source of heading or term nlgaf.
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Αντίτυπα
Lost status Home library Current library Shelving location Source of acquisition Coded location qualifier Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Koha item type
  ΒΚΠ - Κουκούλι ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 24   0.00   371.334 ΤΖΙ 99241000067257 Book [21]
  ΒΚΠ - Κουκούλι ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 24   0.00   371.344 ΤΖΙ 99241000067256 Book [Not For Loan]
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud