ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση :
Χαιρετάκης, Μανώλης
ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση : η ελληνική περίπτωση, 1960-2000 / Μανώλης Χαιρετάκης. - Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2010. - 859 σ. : εικ. ; 24 εκ. - Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ 7 . - Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ (University Studio Press) 7 .
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο
9789601219530
Μέσα μαζικής ενημέρωσης-- --Ελλάδα.
Διαφήμιση --Ελλάδα.
Κατανάλωση (Οικονομική)--Ελλάδα.
302.230 949 5
ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση : η ελληνική περίπτωση, 1960-2000 / Μανώλης Χαιρετάκης. - Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2010. - 859 σ. : εικ. ; 24 εκ. - Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ 7 . - Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ (University Studio Press) 7 .
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο
9789601219530
Μέσα μαζικής ενημέρωσης-- --Ελλάδα.
Διαφήμιση --Ελλάδα.
Κατανάλωση (Οικονομική)--Ελλάδα.
302.230 949 5