Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Από την αναπαράσταση στην παράσταση σπουδή ορίων και περιθωρίων Σάββας Πατσαλίδης.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Original language: Αγγλικά Σειρά: Η τέχνη του θεάματος ; 28Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα Ελληνικά Γράμματα 2004Περιγραφή: 359 σ. εικ. 24 εκISBN:
  • 960406715X
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 792.01 22
Ελλιπή περιεχόμενα:
Ο μοντερνισμός αρχίζει στα όρια του βέβηλου: τα <<ΣΚ-Ρ-ΑΤΑ>> του Jarry -- Οριακά παίγνια ψυχής. Antonin Artaud: to be or not to be -- Mise en scene vs mise en abime: Περί ορατών και αοράτων θεάτρων στον Samuel Beckett και μετά -- Αναπαραστάσεις θανάτου: το αόσιο θέατρο της Sarah Kane -- Διαπολιτιστικά όρια και μετά-αποικιακά περιθώρια: η περίπτωση του Wole Soyinka και των Βάκχων -- Σωματικές παρουσίες και απουσίες: σκηνοθετικά και άλλα διλήμματα -- Performance art: από τις αναπαραστάσεις του κόσμου στις παραστάσεις του <<Εγώ>> -- Θέατρο και υψηλή τεχνολογία: ένα ανήσυχο φλερτ -- Το θέαμα του σώματος, το υπερθέαμα της (Ιατρικής) τεχνολογίας και η περίπτωση της Orlan -- Η κριτική του θεάματος και το θέαμα της κριτικής: αποο το μοντερνισμό των εργοστασίων στο μεταμοντερνισμό των μικροτσίπ.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] Θεατρικών Σπουδών 792.01 ΠΑΤ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000198369
Book [21] Book [21] Θεατρικών Σπουδών 792.01 ΠΑΤ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 025000137984

Περίληψη στα Αγγλικά.

Περιέχει βιβλιογραφία (σ. [331]-340) και ευρετήρια.

Ο μοντερνισμός αρχίζει στα όρια του βέβηλου: τα <<ΣΚ-Ρ-ΑΤΑ>> του Jarry -- Οριακά παίγνια ψυχής. Antonin Artaud: to be or not to be -- Mise en scene vs mise en abime: Περί ορατών και αοράτων θεάτρων στον Samuel Beckett και μετά -- Αναπαραστάσεις θανάτου: το αόσιο θέατρο της Sarah Kane -- Διαπολιτιστικά όρια και μετά-αποικιακά περιθώρια: η περίπτωση του Wole Soyinka και των Βάκχων -- Σωματικές παρουσίες και απουσίες: σκηνοθετικά και άλλα διλήμματα -- Performance art: από τις αναπαραστάσεις του κόσμου στις παραστάσεις του <<Εγώ>> -- Θέατρο και υψηλή τεχνολογία: ένα ανήσυχο φλερτ -- Το θέαμα του σώματος, το υπερθέαμα της (Ιατρικής) τεχνολογίας και η περίπτωση της Orlan -- Η κριτική του θεάματος και το θέαμα της κριτικής: αποο το μοντερνισμό των εργοστασίων στο μεταμοντερνισμό των μικροτσίπ.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud