Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Delivering quality service : balancing customer perceptions and expectations / Valarie A. Zeithaml, A. Parasuraman, Leonard L. Berry.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York : Free Press, c1990.Περιγραφή: xii, 226 σ. ; 25 εκISBN:
  • 0029357012
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.812 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.812 ZEI (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 026000323105

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud