Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Consumer value : a framework for analysis and research / edited by Morris B. Holbrook.

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: Routledge interpretive marketing research seriesΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London : Routledge, 1999.Περιγραφή: xvi, 203 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:
  • 0415191939
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.834 2 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.634 2 CON (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 026000323068

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud