Η Διερεύνηση της Σχέσης μεταξύ Επωνύμων Προϊόντων και e-marketing ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ , ΤΜΗΥΠ Κουρνούτου Μαρία; Τσακαλίδης Αθανάσιος
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: ΠΑΤΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ , ΤΜΗΥΠ 2011Περιγραφή: σελ . 113; σχηΘέμα(τα):
Ελλιπή περιεχόμενα:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΛΑΔΟΥ σελ. 9 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ σελ. 44 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : Η ΕΡΕΥΝΑ σελ. 73 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 : ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ σελ. 81 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ σελ. 106
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής | 1 | Διαθέσιμο |
Βιβλιογραφία σελ. 109
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΛΑΔΟΥ σελ. 9 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ σελ. 44 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : Η ΕΡΕΥΝΑ σελ. 73 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 : ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ σελ. 81 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ σελ. 106