Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Η Διερεύνηση της Σχέσης μεταξύ Επωνύμων Προϊόντων και e-marketing ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ , ΤΜΗΥΠ Κουρνούτου Μαρία; Τσακαλίδης Αθανάσιος

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: ΠΑΤΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ , ΤΜΗΥΠ 2011Περιγραφή: σελ . 113; σχηΘέμα(τα):
Ελλιπή περιεχόμενα:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΛΑΔΟΥ σελ. 9 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ σελ. 44 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : Η ΕΡΕΥΝΑ σελ. 73 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 : ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ σελ. 81 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ σελ. 106
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής 1 Διαθέσιμο

Βιβλιογραφία σελ. 109

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΛΑΔΟΥ σελ. 9 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 : ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ σελ. 44 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : Η ΕΡΕΥΝΑ σελ. 73 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 : ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ σελ. 81 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ σελ. 106

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud