The strategy and tactics of pricing : a guide to growing more profitably / Thomas T. Nagle, John E. Hogan.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Upper Saddle River, N.J. : Pearson /Prentice Hall, c2006.Έκδοση: 4th edΠεριγραφή: xv, 349 σ. ; 24 εκISBN:- 0131856774
- 658.816 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή | 658.816 NAG (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 026000323124 |
Browsing ΒΚΠ - Αγρίνιο shelves, Shelving location: Βασική Συλλογή Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
658.812 ΜΑΥ Megaservice : | 658.812 ΜΑΥ Megaservice : | 658.816 ENG Pricing strategy : | 658.816 NAG The strategy and tactics of pricing : | 658.827 Στρατηγική διοίκηση επωνύμου προϊόντος / | 658.827 KAP The new strategic brand management : | 658.827 KEL Best practice cases in branding : |