Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Foundations of marketing theory : toward a general theory of marketing / Shelby D. Hunt.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York : M.E. Sharpe, c2002.Περιγραφή: xv, 323 σ. ; 25 εκISBN:
  • 07565609304
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.800 1 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.800 1 HUN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 026000323139

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 289-308) και ευρετήριο.

Κοινοποίηση
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud