Foundations of marketing theory : toward a general theory of marketing / Shelby D. Hunt.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York : M.E. Sharpe, c2002.Περιγραφή: xv, 323 σ. ; 25 εκISBN:- 07565609304
- 658.800 1 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή | 658.800 1 HUN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 026000323139 |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 289-308) και ευρετήριο.