Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Understanding green consumer behaviour : a qualitative cognitive approach / Sigmund A. Wagner.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: Consumer research and policyΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London ; New York : Routledge, 2003.Περιγραφή: xv, 288 σ. : εικ. ; 25 εκISBN:
  • 0415316197
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.834 2 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.834 2 WAG (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 026000323066

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 264-280) και ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud