Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Ανάπτυξη Υπολογιστικού Περιβάλλοντος για την Εκμάθηση Γεωμετρικών Εννοιων Διπλωματική εργασία. Πανεπιστήμιο Πατρών. Πολυτεχνική σχολή Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής. Τζανέτος Πομόνης; Ιωάννης Γαροφαλάκης επιβλέπων καθηγητής, Μαρία Κορδάκη συνεπιβλέπων καθ.

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Πάτρα Πανεπιστήμιο Πατρών. Τμήμα ΤΜΗΥΠ 2003Περιγραφή: 47σ. σχημ.,πιν
Ελλιπή περιεχόμενα:
ΜΕΡΟΣ Α : ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ 1. Το Πρόβλημα 2. Οι Εννοιες για τις οποίες σχεδιάστηκε το λογισμικό 2.1 Οι έννοιες της μέτρησης και της διατήρησης της επιφάνειας 2.2 Οι έννοιες της μέτρησης και της διατήρησης του όγκου 2.3 Οι δυσκολίες των μαθητών 3. Γενικά περί εκπαιδευτικού λογισμικού 3.1 Το γενικό θεωρητικό πλάισιο 3.2 Η σημασία πολλαπλών εξωτερικών αναπαραστάσεων στη μάθηση 4. Αρχές Σχεδίασης Εκπαιδευτικού Λογισμικού 5. Αρχές Σχεδίασης Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τα Μαθηματικά 6. Εκπαιδευτικές Προδιαγραφές Λογισμικού για τις Εννοιες της Επιφάνειας και του Ογκου ΜΕΡΟΣ Β : ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ 7. Τεχνικά Xαρακτηριστικά του Λογισμικού 7.1 Το περιβάλλον ανάπτυξης 7.2 Η χρήση αλγορίθμων κατά την υλοποίηση 8. Λειτουργική Περιγραφή του Λογισμικού 8.1 Η ενότητα της επιφάνειας 8.1.1 Περιγραφή των λειτουργιών του μενού 8.1.2 Εκπαιδευτικό σενάριο 8.2 Η ενότητα του όγκου 8.1.1 Περιγραφή των λειτουργιών του μενού 8.1.2 Εκπαιδευτικό σενάριο ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ : ΚΩΔΙΚΕΣ
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής 1 Διαθέσιμο

Βιβλιογραφία : 48σ., περιέχει παράρτημα :κώδικες και δεν έχει αρίθμηση.

ΜΕΡΟΣ Α : ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ 1. Το Πρόβλημα 2. Οι Εννοιες για τις οποίες σχεδιάστηκε το λογισμικό 2.1 Οι έννοιες της μέτρησης και της διατήρησης της επιφάνειας 2.2 Οι έννοιες της μέτρησης και της διατήρησης του όγκου 2.3 Οι δυσκολίες των μαθητών 3. Γενικά περί εκπαιδευτικού λογισμικού 3.1 Το γενικό θεωρητικό πλάισιο 3.2 Η σημασία πολλαπλών εξωτερικών αναπαραστάσεων στη μάθηση 4. Αρχές Σχεδίασης Εκπαιδευτικού Λογισμικού 5. Αρχές Σχεδίασης Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τα Μαθηματικά 6. Εκπαιδευτικές Προδιαγραφές Λογισμικού για τις Εννοιες της Επιφάνειας και του Ογκου ΜΕΡΟΣ Β : ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ 7. Τεχνικά Xαρακτηριστικά του Λογισμικού 7.1 Το περιβάλλον ανάπτυξης 7.2 Η χρήση αλγορίθμων κατά την υλοποίηση 8. Λειτουργική Περιγραφή του Λογισμικού 8.1 Η ενότητα της επιφάνειας 8.1.1 Περιγραφή των λειτουργιών του μενού 8.1.2 Εκπαιδευτικό σενάριο 8.2 Η ενότητα του όγκου 8.1.1 Περιγραφή των λειτουργιών του μενού 8.1.2 Εκπαιδευτικό σενάριο ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ : ΚΩΔΙΚΕΣ

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud