Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Μηχανές Αναζήτησης Διπλωματική εργασία. Πανεπιστήμιο Πατρών. Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Φώτης Κοσμάτος; Χρήστος Μπούρας υπεύθυνος καθ., Αγησίλαος Κονιδάρης επιβλέπων μετ/κος

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Πάτρα Πανεπιστήμιο Πατρών. Τμήμα ΤΜΗΥΠ 2003Περιγραφή: 90σ. εικΘέμα(τα):
Ελλιπή περιεχόμενα:
Λίστα Σχημάτων Ευχαριστίες Κεφάλαιο 1 Πρόλογος 1.1 Εδραίωση του Δικτύου 1.2 Οι Μηχανές Αναζήτησης 1.3 Δομή της Διπλωματικής Κεφάλαιο 2 Εισαγωγή 2.1 Εισαγωγή Κεφάλαιο 3 Crawling τις ιστοσελίδες 3.1 Επιλογή σελίδων 3.1.1 Μετρικά σημαντικότητας (Importance Metrics) 3.1.2 Μοντέλα Crawler 3.1.3 ρισμός Μετρικών Κεφάλαιο 4 Ανανέωση Σελίδων 4.1 Μετρικά για Freshness 4.2 Προκαταρκτικά 4.2.1 Poisson Ακολουθία : Το μοντέλο για τον υπολογισμό των στοιχείων 4.2.3 Ποι'οτητα του εκτιμητή 4.3 Υπολογισμός της συχνότητας: ύπαρξη αλλαγής 4.3.1 Διαισθητικός εκτιμητής συχνότηας : Χ / Τ 4.3.2 Βελτιωμένος εκτιμητής: - log (X / n) 4.4 Υπολογισμός Συχνότητας : τελευταία ημερομηνία αλλαγής 4.4.1 Κατασκευή του Εκτιμητή 4.4. Κατηγοριοποίηση της συχνότητας : Μπαεσιανό συμπέρασμα Παράδειγμα 4.5 Συμπεράσματα και μελλοντική δουλειά Κεφάλαιο 5 Αποθήκευση 5.1 Προκλήσεις 5.2 Σχεδιάζοντας μια διαχωρισμένη Αποθήκη Ιστοσελίδων (Web repository) 5.2.1 Πολιτικές διασποράς σελίδων 5.2.2 Μέθοδοι Φυσικής οργάνωσης της σελίδας 5.2.3. Στρατηγικές Ανανέωσης (Update) Κεφάλαιο 6 Δημιουργία Ευρετηρίων (Indexing) 6.1 Δομή ενός αντεστραμμένου ευρετηρίου (nvertsd index) 6.2 μηματοποίηση του ευρετηρίου (index) Κεφάλαιο 7 Αξιολόγηση (Ranking) αι ανάλυση Συνδέσμων (Link Analysis) 7.1 Page Rank 7.1.1 Το απλό Page Rank 7.2.2 Υπολογισμός του Page Rank 7.2.3 Πρακτικά το Page Rank 7.2.4 Το μοντέλο του τυχαίου surfer 7.3 HITS 7.3.1 Ο αλγόριθμος του Kleinenberg (HITS) 7.3.2 αυτοποιώντας τον εστιαζόμενο υπογράφο 7.3.3 Ανάλυση Συνδέσμων (Link Analysis) 7.4 Αλλες Τεχνικές που Βασλιζονται σε Συνδέσμους (Link Based) 7.4.1 Αναγνωρίζοντας κοινότητες 7.4.2 Ο Αλγόριθμος για το trawling 7.4.3 Εύρεση Σχετιζόμενων Σελίδων 7.3.4 Κατηγοριοποίηση και Συλλογή Πηγών Κεφάλιο 8 Μεγιστοποίηση της Κυκλοφορίας μιας ιστοσελίδας (Web Site) 8.1 Η αξία της επιλογής σωστών λέξεων κλειδιά (keywords) 8.2 Τοποθέτηση των λέξεων κλειδιά μέσα στην ιστοσελίδα 8.3 Το βάρος των λέξεων κλειδιά (keyword weight) 8.4 Δημιουργία τίτλων που προκαλούν την προσοχή 8.5 Τα Discription Tags 8.6 Στρατηγικές των μηχανών αναζήτησης 8.6.1 'λλες σημαντικές στρατηγικές 8.7 Πρόληψη Προβλημάτων με τις Μηχανές Κεφάλαιο 9 Ανατομία μιας μηχανής αναζήτησης (Google) 9.1 Σχεδιαστικοί στόχοι 9.2 Χαρακτηριστικά Συστήματος 9.2.1 Anchor Text 9.2.2 'λλα χαρακτηριστικά 9.3 Ανατομία Συστήματος 9.3.1 Επισκόπηση Αρχιτεκτονικής Google 9.4 Βασικές Δομές Δεδομένων (Data Strustures) 9.4.1 Big Files 9.4.2 Αποθήκη (Repository) 9.4.3 Document Index 9.4.5 Λεξικό (Lexicon) 9.4.6 Λίστες Χτυπημάτων (Hit Lists) 9.4.7 Πρός τα εμπρός Ευρετήριο (Forward Index) 9.4.8 Αντεστραμμένο Ευρετήριο (Inverted Index) 9.5 Διευθυνσοδότηση (Indexing) ου Δικτύου 9.6 Αναζήτηση 9.6.1 Το Σύστημα βαθμολόγησης (Ranking System) Κεφάλαιο 10 Ομαδοποίηση των αποτελεσμέτων της αναζήτησης 10.1 Εισαγωγή 10.2 Τεχνικές Ομαδοποίησης 10.2.1 Ομαδοποίηση κειμένων στην Ανάκτηση Πληροφοριών 10.2.2 Η ομαδοποίηση στην Μηχανή Εκμάθησης (Machine Learning) 10.3 Αλγόριθμοι 10.3.1 Απλός - Σύνδεσμος (Single -link) 10.3.2 CLASSIT / AGGLOM 10.3.3 InCLASS 10.4 Περιγραφή ομάδας Κεφάλαιο 11 Η θέση των μηχανών αναζήτησης στην οικονομία 11.1 Οι πληρωμένες λίστες και ο ρυθμός χτυπήματος σε διαφημίσεις 11.2 Η αύξηση του ρυθμού χτυπήματος σε διαφημίσεις από την ομαδοποίηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης 11.2.1 Γιατί τα ομαδοποιημένα αποτελέσματα οδηγούν σε υψηλότερους ρυθμούς κλικαρίσματος σε διαφημιστικά μυνήματα; Κεφάλαιο 12 Υλοποίηση τμήματος μιας Μηχανής αναζήτησης - Αξιολόγηση δύο ιστοσελίδων με βάση μια λέξη κλειδί (keyword) Βιβλιογραφία
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής 1 Διαθέσιμο

Βιβλιογραφία : σσ. 88 - 90

Λίστα Σχημάτων Ευχαριστίες Κεφάλαιο 1 Πρόλογος 1.1 Εδραίωση του Δικτύου 1.2 Οι Μηχανές Αναζήτησης 1.3 Δομή της Διπλωματικής Κεφάλαιο 2 Εισαγωγή 2.1 Εισαγωγή Κεφάλαιο 3 Crawling τις ιστοσελίδες 3.1 Επιλογή σελίδων 3.1.1 Μετρικά σημαντικότητας (Importance Metrics) 3.1.2 Μοντέλα Crawler 3.1.3 ρισμός Μετρικών Κεφάλαιο 4 Ανανέωση Σελίδων 4.1 Μετρικά για Freshness 4.2 Προκαταρκτικά 4.2.1 Poisson Ακολουθία : Το μοντέλο για τον υπολογισμό των στοιχείων 4.2.3 Ποι'οτητα του εκτιμητή 4.3 Υπολογισμός της συχνότητας: ύπαρξη αλλαγής 4.3.1 Διαισθητικός εκτιμητής συχνότηας : Χ / Τ 4.3.2 Βελτιωμένος εκτιμητής: - log (X / n) 4.4 Υπολογισμός Συχνότητας : τελευταία ημερομηνία αλλαγής 4.4.1 Κατασκευή του Εκτιμητή 4.4. Κατηγοριοποίηση της συχνότητας : Μπαεσιανό συμπέρασμα Παράδειγμα 4.5 Συμπεράσματα και μελλοντική δουλειά Κεφάλαιο 5 Αποθήκευση 5.1 Προκλήσεις 5.2 Σχεδιάζοντας μια διαχωρισμένη Αποθήκη Ιστοσελίδων (Web repository) 5.2.1 Πολιτικές διασποράς σελίδων 5.2.2 Μέθοδοι Φυσικής οργάνωσης της σελίδας 5.2.3. Στρατηγικές Ανανέωσης (Update) Κεφάλαιο 6 Δημιουργία Ευρετηρίων (Indexing) 6.1 Δομή ενός αντεστραμμένου ευρετηρίου (nvertsd index) 6.2 μηματοποίηση του ευρετηρίου (index) Κεφάλαιο 7 Αξιολόγηση (Ranking) αι ανάλυση Συνδέσμων (Link Analysis) 7.1 Page Rank 7.1.1 Το απλό Page Rank 7.2.2 Υπολογισμός του Page Rank 7.2.3 Πρακτικά το Page Rank 7.2.4 Το μοντέλο του τυχαίου surfer 7.3 HITS 7.3.1 Ο αλγόριθμος του Kleinenberg (HITS) 7.3.2 αυτοποιώντας τον εστιαζόμενο υπογράφο 7.3.3 Ανάλυση Συνδέσμων (Link Analysis) 7.4 Αλλες Τεχνικές που Βασλιζονται σε Συνδέσμους (Link Based) 7.4.1 Αναγνωρίζοντας κοινότητες 7.4.2 Ο Αλγόριθμος για το trawling 7.4.3 Εύρεση Σχετιζόμενων Σελίδων 7.3.4 Κατηγοριοποίηση και Συλλογή Πηγών Κεφάλιο 8 Μεγιστοποίηση της Κυκλοφορίας μιας ιστοσελίδας (Web Site) 8.1 Η αξία της επιλογής σωστών λέξεων κλειδιά (keywords) 8.2 Τοποθέτηση των λέξεων κλειδιά μέσα στην ιστοσελίδα 8.3 Το βάρος των λέξεων κλειδιά (keyword weight) 8.4 Δημιουργία τίτλων που προκαλούν την προσοχή 8.5 Τα Discription Tags 8.6 Στρατηγικές των μηχανών αναζήτησης 8.6.1 'λλες σημαντικές στρατηγικές 8.7 Πρόληψη Προβλημάτων με τις Μηχανές Κεφάλαιο 9 Ανατομία μιας μηχανής αναζήτησης (Google) 9.1 Σχεδιαστικοί στόχοι 9.2 Χαρακτηριστικά Συστήματος 9.2.1 Anchor Text 9.2.2 'λλα χαρακτηριστικά 9.3 Ανατομία Συστήματος 9.3.1 Επισκόπηση Αρχιτεκτονικής Google 9.4 Βασικές Δομές Δεδομένων (Data Strustures) 9.4.1 Big Files 9.4.2 Αποθήκη (Repository) 9.4.3 Document Index 9.4.5 Λεξικό (Lexicon) 9.4.6 Λίστες Χτυπημάτων (Hit Lists) 9.4.7 Πρός τα εμπρός Ευρετήριο (Forward Index) 9.4.8 Αντεστραμμένο Ευρετήριο (Inverted Index) 9.5 Διευθυνσοδότηση (Indexing) ου Δικτύου 9.6 Αναζήτηση 9.6.1 Το Σύστημα βαθμολόγησης (Ranking System) Κεφάλαιο 10 Ομαδοποίηση των αποτελεσμέτων της αναζήτησης 10.1 Εισαγωγή 10.2 Τεχνικές Ομαδοποίησης 10.2.1 Ομαδοποίηση κειμένων στην Ανάκτηση Πληροφοριών 10.2.2 Η ομαδοποίηση στην Μηχανή Εκμάθησης (Machine Learning) 10.3 Αλγόριθμοι 10.3.1 Απλός - Σύνδεσμος (Single -link) 10.3.2 CLASSIT / AGGLOM 10.3.3 InCLASS 10.4 Περιγραφή ομάδας Κεφάλαιο 11 Η θέση των μηχανών αναζήτησης στην οικονομία 11.1 Οι πληρωμένες λίστες και ο ρυθμός χτυπήματος σε διαφημίσεις 11.2 Η αύξηση του ρυθμού χτυπήματος σε διαφημίσεις από την ομαδοποίηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης 11.2.1 Γιατί τα ομαδοποιημένα αποτελέσματα οδηγούν σε υψηλότερους ρυθμούς κλικαρίσματος σε διαφημιστικά μυνήματα; Κεφάλαιο 12 Υλοποίηση τμήματος μιας Μηχανής αναζήτησης - Αξιολόγηση δύο ιστοσελίδων με βάση μια λέξη κλειδί (keyword) Βιβλιογραφία

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud