Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term / Jean-Noel Kapferer.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London : Kogan page, c2004. Περιγραφή: xiv, 497 σ. : 25 εκISBN:
  • 0749442832
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.827 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.827 KAP (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 026000323107

Περιλαμβάνει βιβλιογραφία.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud