Right side up : building brands in the age of the organized consumer / Alan Mitchell.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London : Harper Collins Business, c2001. Περιγραφή: 340 σ. ; 25 εκISBN:- 0002571528
- 658.834 3 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή | 658.834 3 MIT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | 026000323084 |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο.