VRML 2.0 sourcebook / Andrea L. Ames, David R. Nadeau, John L. Moreland.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: New York : Chichester ; John Wiley, 1997.Έκδοση: 2nd edΠεριγραφή: xxxiii, 654 σ. ; εικ. 26 εκ. + 1 οπτικός δίσκοςISBN:- 0471165077
- 005.759 2 006.3
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή | 006.6 ΑΜΕ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 025000046530 | ||
Book [21] | ΒΚΠ - Πατρα Αποθήκη 2.10 | 005.759 2 AME (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 025000281321 | ||
Book [21] | ΒΚΠ - Πατρα Αποθήκη 2.10 | Non-fiction | 005.759 2 AME (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 2 | Διαθέσιμο | 025000281316 | |
Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής | 005.759 2 AME (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 3 | Διαθέσιμο |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.
Contents: Preface, Acknowledgments, Chapter 1:Introduction to VRML, Chapter 2: Key concepts, Chapter 3:Building and grouping predefined shapes, Chapter 4:Building text shapes, Chapter 5:Positioning Shapes, Chapter 6:Rotating shapes, Chapter 7:Scaling shapes, Chapter 8:Animation position,orientation,and scale, Chapter 9:Sensing viewer actions,Chapter 10:Controling appearance with materials,Chapter 11:Grouping nodes,Chapter 12:Inlining files, Chapter 13:Building shapes with points,lines,and faces, Chapter 14:Building elevation grids, Chapter 15:Building extruded shapes, Chapter 16:Binding colors to points,lines,faces,and coordinates, Chapter 17:Mapping textures, Chapter 18:Controlling texture mapping, Chapter 19:Controlling shading, Chapter 20:Lightining your worlds, Chapter 21:Creating shiny shapes using materials,Chapter 22:Adding a background,Chapter 23:Adding fog, Chapter 24:Adding sound, Chapter 25:Controlling detail, Chapter 26:Controlling the viewpoint, Chapter 27:Sensing viewer proximity,Chapter 28:Adding anchors,Chapter 29:Providing information about your worlds, Chapter 30:Creating program scripts,Chapter 31:Creating new node types, Appendix A Radians and degrees, Appendix B Recomended resources, Appendix C About the CD-ROM, Index.