Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

VRML 2.0 sourcebook / Andrea L. Ames, David R. Nadeau, John L. Moreland.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: New York : Chichester ; John Wiley, 1997.Έκδοση: 2nd edΠεριγραφή: xxxiii, 654 σ. ; εικ. 26 εκ. + 1 οπτικός δίσκοςISBN:
  • 0471165077
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 005.759 2 006.3
Ελλιπή περιεχόμενα:
Contents: Preface, Acknowledgments, Chapter 1:Introduction to VRML, Chapter 2: Key concepts, Chapter 3:Building and grouping predefined shapes, Chapter 4:Building text shapes, Chapter 5:Positioning Shapes, Chapter 6:Rotating shapes, Chapter 7:Scaling shapes, Chapter 8:Animation position,orientation,and scale, Chapter 9:Sensing viewer actions,Chapter 10:Controling appearance with materials,Chapter 11:Grouping nodes,Chapter 12:Inlining files, Chapter 13:Building shapes with points,lines,and faces, Chapter 14:Building elevation grids, Chapter 15:Building extruded shapes, Chapter 16:Binding colors to points,lines,faces,and coordinates, Chapter 17:Mapping textures, Chapter 18:Controlling texture mapping, Chapter 19:Controlling shading, Chapter 20:Lightining your worlds, Chapter 21:Creating shiny shapes using materials,Chapter 22:Adding a background,Chapter 23:Adding fog, Chapter 24:Adding sound, Chapter 25:Controlling detail, Chapter 26:Controlling the viewpoint, Chapter 27:Sensing viewer proximity,Chapter 28:Adding anchors,Chapter 29:Providing information about your worlds, Chapter 30:Creating program scripts,Chapter 31:Creating new node types, Appendix A Radians and degrees, Appendix B Recomended resources, Appendix C About the CD-ROM, Index.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 006.6 ΑΜΕ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000046530
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Αποθήκη 2.10 005.759 2 AME (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000281321
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Αποθήκη 2.10 Non-fiction 005.759 2 AME (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 025000281316
Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής 005.759 2 AME (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Διαθέσιμο

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.

Contents: Preface, Acknowledgments, Chapter 1:Introduction to VRML, Chapter 2: Key concepts, Chapter 3:Building and grouping predefined shapes, Chapter 4:Building text shapes, Chapter 5:Positioning Shapes, Chapter 6:Rotating shapes, Chapter 7:Scaling shapes, Chapter 8:Animation position,orientation,and scale, Chapter 9:Sensing viewer actions,Chapter 10:Controling appearance with materials,Chapter 11:Grouping nodes,Chapter 12:Inlining files, Chapter 13:Building shapes with points,lines,and faces, Chapter 14:Building elevation grids, Chapter 15:Building extruded shapes, Chapter 16:Binding colors to points,lines,faces,and coordinates, Chapter 17:Mapping textures, Chapter 18:Controlling texture mapping, Chapter 19:Controlling shading, Chapter 20:Lightining your worlds, Chapter 21:Creating shiny shapes using materials,Chapter 22:Adding a background,Chapter 23:Adding fog, Chapter 24:Adding sound, Chapter 25:Controlling detail, Chapter 26:Controlling the viewpoint, Chapter 27:Sensing viewer proximity,Chapter 28:Adding anchors,Chapter 29:Providing information about your worlds, Chapter 30:Creating program scripts,Chapter 31:Creating new node types, Appendix A Radians and degrees, Appendix B Recomended resources, Appendix C About the CD-ROM, Index.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud