Marketing management analysis, planning, implementation, and control Philip Kotler
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Σειρά: The Prentice Hall international series in marketingΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Upper Saddle River, NJ Prentice Hall 1997Έκδοση: 9th editionΠεριγραφή: xl, var. pag. fig., tab. 25 cmISBN:- 0130980056
- 658.8
Ελλιπή περιεχόμενα:
Includes author, company and subject index, appendix
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή | 658.8 KOT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 025000097502 |
Includes author, company and subject index, appendix