Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Relationship marketing : creating stakeholder value / Martin Christopher, Adrian Payne, David Ballantyne.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Oxford : Butterworth-Heinemann, 2002 [ ανατύπωση 2006].Περιγραφή: xvi, 242 σ. ; 25 εκISBN:
  • 0750648392
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.812 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.812 CHR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 026000323100
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.812 CHR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 026000323101
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.812 CHR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Διαθέσιμο 026000323102

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud