Διερεύνηση του τρόπου διαμόρφωσης της εκπαιδευτικής πρακτικής και του συμβολικού ελέγχου κατά την εφαρμογή και ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη σχολική τάξη του δευτεροβάθμιου σχολείου το μάθημα της ιστορίας Δημητρέλου Αργυρώ; Πανεπιστήμιο Πατρών, Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Πάτρα [χ.ό.] 2010Περιγραφή: 291, [34] σ. έγχ. εικ. 30 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:- 371.33
- Δ.Ε./ΠΤΔΕ
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Electronic Resource - Theses | ΒΚΠ - Πατρα | 371.33 ΔΗΜ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 025000192462 | |
Book [Not For Loan] | Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας | Δ.Ε./2010 (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 2 | Δε δανείζεται | 025000193775 |
ΜΠΣ "Εκπαίδευση στελεχών και εκπαιδευτών ενηλίκων"
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές