Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Διερεύνηση του τρόπου διαμόρφωσης της εκπαιδευτικής πρακτικής και του συμβολικού ελέγχου κατά την εφαρμογή και ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη σχολική τάξη του δευτεροβάθμιου σχολείου το μάθημα της ιστορίας Δημητρέλου Αργυρώ; Πανεπιστήμιο Πατρών, Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Πάτρα [χ.ό.] 2010Περιγραφή: 291, [34] σ. έγχ. εικ. 30 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.33
Άλλη ταξινόμηση:
  • Δ.Ε./ΠΤΔΕ
Πηγές στο διαδίκτυο:
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Electronic Resource - Theses Electronic Resource - Theses ΒΚΠ - Πατρα 371.33 ΔΗΜ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000192462
Book [Not For Loan] Book [Not For Loan] Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας Δ.Ε./2010 (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Δε δανείζεται 025000193775

ΜΠΣ "Εκπαίδευση στελεχών και εκπαιδευτών ενηλίκων"

Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud