Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction [electronic resource] An Epistemological Perspective by Heinz Steinbring

Κατά: Τύπος υλικού: ΚιτΚιτΓλώσσα: Αγγλικά Σειρά: Mathematics Education Library ; 38Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Boston, MA Springer Science+Business Media, Inc. 2005Περιγραφή: v.: digitalISBN:
  • 9780387242538
Θέμα(τα): Πηγές στο διαδίκτυο:
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Electronic Resource Electronic Resource ΒΚΠ - Πατρα Διαθέσιμο

Κοινοποίηση
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud