Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Εισαγωγή στο μάρκετινγκ και την έρευνα αγοράς / Πέτρος Τομάρας.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: [χ. ό.], c2018.Έκδοση: 6η έκδΠεριγραφή: 468 σ. : εικ. ; 29 εκISBN:
  • 9786188368408
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.8 ΤΟΜ 22
LOC classification:
  • HF5415.2 .T65 2018
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 381.1 ΤΟΜ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 99241000066312
Book [Not For Loan] Book [Not For Loan] ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 381.1 ΤΟΜ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Not For Loan 99241000066311

Βιβλιογραφία: σ. 463-468.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud