Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης / Tracy L. Tuten, Michael R. Solomon ; μετάφραση Μαρία Κωνσταντοπούλου ; επιμέλεια Ανδρέας Ευαγγελάτος.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Original language: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Δίαυλος, 2016.Περιγραφή: xv, 400 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:
  • 9789605313418
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.872   23
Περίληψη: "Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι: - Κοινότητα (π.χ. Instagram - Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga) - Δημοσίευση (π.χ. Tumblr) - Εμπόριο (π.χ. Groupon). Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης." -- Οπισθόφυλλο
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 658.872 TUT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 99241000064762
Book Book ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 658.872 TUT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 99241000064228
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.872 TUT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Διαθέσιμο 025000307766
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.872 TUT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 4 Διαθέσιμο 025000307767

Μετάφραση του: Social media marketing, 2η αγγλική έκδ.

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.

"Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι: - Κοινότητα (π.χ. Instagram - Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga) - Δημοσίευση (π.χ. Tumblr) - Εμπόριο (π.χ. Groupon). Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης." -- Οπισθόφυλλο

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud