Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Μάρκετινγκ : διαδικασίες και πρακτικές / Peter Runia ... [και ά.] ; μετάφραση Ανδριάνα Σακκά.

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Original language: enk Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Προπομπός, c2014.Έκδοση: 3η έκδ., επικαιροπο. & βελτιωμΠεριγραφή: 376 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:
  • 9786185036003
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.8 23
Περιεχόμενα:
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Αγρίνιο Βασική Συλλογή 658.8 MAP (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 10 Διαθέσιμο 025000279471
Book [Not For Loan] Book [Not For Loan] ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Δε δανείζεται 92410062239
Book [Not For Loan] Book [Not For Loan] ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 6 Δε δανείζεται 99241000064938
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 7 Διαθέσιμο 99241000066998
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 8 Διαθέσιμο 99241000065726
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Εύδοξος 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 9 Διαθέσιμο 99241000065725
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Μεσολόγγι Εύδοξος 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 99242000028966
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Μεσολόγγι Εύδοξος 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 99242000028967
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πύργος Βασική Συλλογή 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 4 Διαθέσιμο 025000306744
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.8 ΜΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 5 Διαθέσιμο 025000306743

Τίτλος πρωτοτύπου: Marketing : Prozess- und praxisorientierte Grundlagen.

41IzΔιαθέσιμα σε ηλεκτρονικη μορφήI3Πίνακας περιεχομένουI3ενδεικτικό απόσπασμα Iu https://service.eudoxus.gr/search

και άλλοι συγγραφείς : Frank Wahl, Olaf Geyer, Chistian Thewiben.

1η Ελληνική από 3η Γερμανική

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [365]-370) και ευρετήριο.

Πρόλογος τρίτης έκδοσης -- Πρόλογος δεύτερης έκδοσης -- Πρόλογος πρώτης έκδοσης -- Κεφ. Ι. Οι Βάσεις του Μάρκετινγκ -- 1.Βασικά σημεία αναφοράς / χαρακτηριστικά και ορισμοί --Αγορά πωλητών (επιχειρήσεων) και αγοραστών -- Βασικές έννοιες του μάρκετινγκ -- Η θεώρηση της επιχείρησης απέναντι στο μάρκετινγκ -- 2. Στάδια εξέλιξης της θεωρίας του μάρκετινγκ -- 3.Διοίκηση μάρκετινγκ και διαδικασία μάρκετινγκ -- Κεφ. ΙΙ. Ανάλυση Μάρκετινγκ -- 1. Η ανάλυση της επιχείρησης -- Η ανάλυση της "αλυσίδας αξίας" -- Ανάλυση πόρων -- Το μοντέλο 7-S -- 2. Ανάλυση αγοράς -- Προσεγγίσεις για την οριοθέτηση της αγοράς -- Προσεγγίσεις που αφορούν την προσφορά -- Προσεγγίσεις που αφορούν τη ζήτηση -- Οι συμμετέχοντες στην αγορά -- Ανάλυση καταναλωτών -- Καθοριστικοί παράγοντες της συμπεριφοράς καταναλωτή -- Η διαδικασία τη αγοράς -- Η ανάλυση του ανταγωνισμού -- Ανάλυση του κλάδου κατά Porter -- 3. Ανάλυση περιβάλλοντος -- 4. Προσέγγιση ενδιαφερομένων (stakeholders) -- 5. Ανάλυση SWOT
- Κεφ. ΙΙΙ. Στρατηγικό Μάρκετινγκ -- 1.Οι στόχοι της επιχείρησης-- Όραμα και αποστολή της επιχείρησης -- Στόχοι της επιχείρησης -- Στόχοι μάρκετινγκ -- 3.Συστηματική των στρατηγικών μάρκετινγκ -- 3. Υποδείγματα στρατηγικής -- Σχηματισμός στρατηγικών επιχειρησιακών πεδίων -- Στρατηγική κάλυψης της αγοράς -- Στρατηγική πεδίου αγοράς -- Ανάλυση χάσματος -- Ανάλυση κύκλου ζωής προϊόντος (και αγοράς)Ανάλυση καμπύλης εμπειρίας -- Ανάλυση χαρτοφυλακίου -- 4.Στρατηγικές Τμηματοποίησης της αγοράς, Στόχευσης και Τοποθέτησης Προϊόντος(Segmentation, Targeting, Positioning, STP) -- Τμηματοποίηση αγοράς - Segmenting -- Στρατηγικά επιχειρησιακά πεδία έναντι τμημάτων αγοράς -- Βαθμός τμηματοποίησης -- Διαδικασίες της τμηματοποίησης αγοράς -- Γεωγραφική τμηματοποίηση -- Δημογραφική τμηματοποίηση -- Ψυχογραφική τμηματοποίηση -- Τμηματοποίηση ως προς τη συμπεριφορά -- Προσδιορισμός ομάδας-στόχου - Targeting -- Διαφοροποίηση και τοποθέτηση - Positioning -- Διαφοροποίηση --Τοποθέτηση -- 5. Στρατηγικές ανταγωνισμού -- Γενικές στρατηγικές κατά Porter -- Στρατηγικές κατά Kotler -- Κεφ. ΙV. Επιχειρησιακό Μάρκετινγκ -- 1.Το σύστημα του μίγματος μάρκετινγκ -- 2.Πολιτική προϊόντος --Επίπεδα της πολιτικής προϊόντος -- Προϊόν -- Σειρά προϊόντων -- Πρόγραμμα προϊόντος -- Μέθοδοι ανάλυσης της πολιτικής προϊόντος -- Αναλύσεις προγράμματος -- Κύκλος ζωής προϊόντος -- Χαρτοφυλάκιο προϊόντος -- Τοποθέτηση προϊόντος -- Αποφάσεις πολιτικής προϊόντος -- Καινοτομία προϊόντος -- Ποικιλία προϊόντος -- Διαφοροποίηση προϊόντος -- Νέο λανσάρισμα προϊόντος -- Απόσυρση προϊόντος-- Δημιουργία μάρκας -- Βάσεις της πολιτικής μάρκας -- Στρατηγικές μάρκας -- Ταυτότητα μάρκας -- Αξία της μάρκας -- Συσκευασία -- Εξυπηρέτηση (service) -- 3. Πολιτική συμβάσεων -- Καθορισμός των τιμών -- Προσδιορισμός τιμής με προσανατολισμό στο κόστος -- Καθορισμός τιμής με βάση τη ζήτηση -- Καθορισμός τιμών με βάση τον ανταγωνισμό -- Πολιτική τιμών -- Ξάφρισμα (Skimming) έναντι πολιτικής διείσδυσης -- Υψηλή τιμολόγηση και χαμηλή τιμολόγηση -- Διαφοροποίηση τιμής -- Ψυχολογική πολιτική τιμών -- Πολιτική (δημιουργίας) συνθηκών -- Πολιτική διανομής -- Διανομή για τη διεκδίκηση πελατών -- Άμεση πώληση -- Έμμεση πώληση -- Βοηθοί πώλησης -- Μεσάζοντες πώλησης -- Συμβατικά συστήματα πώλησης -- Φυσική διανομή -- Επιμέρους τομείς των logistics -- Αναδιανομή -- 5.Επικοινωνιακή πολιτική -- Ξεχωριστή μορφή διαφήμισης -- Η σημασία της επικοινωνιακής πολιτικής -- Επίδραση και διαδικασία της επικοινωνίας -- Στόχοι της επικοινωνιακής πολιτικής -- Προσέγγιση ώθησης έναντι έλξης -- Κλασικά εργαλεία επικοινωνίας -- Διαφήμιση -- Μορφές διαφήμισης -- Διαδικασία λήψης αποφάσεων της διαφήμισης -- Ομάδες-στόχοι της διαφήμισης -- Κατάρτιση προϋπολογισμού της διαφήμισης -- Στρατηγική αντιγραφής -- Επιλογή ΜΜΕ -- Διαμόρφωση διαφημιστικού μέσου -- Χρόνος της διαφήμισης -- Έλεγχος της διαφημιστικής επιτυχίας -- Προώθηση πωλήσεων -- Δημόσιες σχέσεις -- Προσωπική πώληση -- Σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας -- Άμεσο μάρκετινγκ -- Χορηγία (Sponsoring) -- Τοποθέτηση προϊόντος -- Μάρκετινγκ εκδηλώσεων -- Αντάρτικο μάρκετινγκ (Guerilla Marketing) -- Διαδικτυακό μάρκετινγκ -- Τυπικές μορφές του Web 1.0 -- Η μετεξέλιξη στην εξατομικευμένη μορφή (Web 2.0) -- Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Web 2.5) [...] -- Αριθμοδείκτες για τη δυνατότητα αξιολόγησης των μέτρων του διαδικτυακού μάρκετινγκ -- Ολοκληρωτικές προσεγγίσεις επικοινωνία -- Εταιρική ταυτότητα (Corporate Identity) -- Ενσωματωμένη επικοινωνία -- Επικοινωνία μεταξύ των ΜΜΕ (Cross-Media-Communication) -- Κεφ. V. Ο Προγραμματισμός και ο Έλεγχος του Μάρκετινγκ -- 1. Προσέγγιση μάρκετινγκ κατά Becker -- 2. Περιεχόμενο ενός σχεδίου μάρκετινγκ -- Σχέδιο AOSTC -- Σχέδιο μάρκετινγκ κατά Kotler -- 3 Έλεγχος του μάρκετινγκ -- Κατάλογος σχημάτων -- Βιβλιογραφία.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud