Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

The fundamentals of creative advertising / Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: AVA AcademiaΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London : AVA Publishing, c2011.Έκδοση: 2nd edΠεριγραφή: 183 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:
  • 9782940411566
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 659.1 23
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [Not For Loan] Book [Not For Loan] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 659.1 BUR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Not For Loan 92410051142
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 659.1 BUR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 92410051141
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 659.1 BUR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Διαθέσιμο 025000308005

Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες και ευρετήριο.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud