Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: McGraw-Hill/Irwin series in marketingΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Boston : McGraw-Hill, c2004.Έκδοση: 6th edΠεριγραφή: xxvi, 779, [67] σ. : εικ. ; 28 εκISBN:- 0071214380
- 659.1 22
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [Not For Loan] | ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή | 659.1 BEL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Not For Loan | 92410038842 |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.