Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Essentials of Marketing : A global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: McGraw-Hill/Irwin series in marketingΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Boston : Irwin/McGraw-Hill, c2000Έκδοση: 8th edΠεριγραφή: xxvii, [varius pagings] ill. + 1 CD RomISBN:
  • 0071179089
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.8 21
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 658.8 PER (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 92410024841
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 658.8 PER (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 92410024842

Περιλαμβάνει ευρετήριο.

Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων: 24841, 24842

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud