Essentials of Marketing : A global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: McGraw-Hill/Irwin series in marketingΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Boston : Irwin/McGraw-Hill, c2000Έκδοση: 8th edΠεριγραφή: xxvii, [varius pagings] ill. + 1 CD RomISBN:- 0071179089
- 658.8 21
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή | 658.8 PER (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 92410024841 | |
Book [21] | ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή | 658.8 PER (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 92410024842 |
Περιλαμβάνει ευρετήριο.
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων: 24841, 24842