Brands laid bare : Using market research for evidence-based brand management / Kevin Ford.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Chichester, West Sussex, England : John Wiley & Sons, c2005Περιγραφή: viii, 158 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:- 0470012838
- 658.8 21
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
Book [21] | ΒΚΠ - Μεσολόγγι Βασική Συλλογή | 658.8 FOR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 2420000023632 |
Περιλαμβάνει ευρετήριο.