Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Brands laid bare : Using market research for evidence-based brand management / Kevin Ford.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Chichester, West Sussex, England : John Wiley & Sons, c2005Περιγραφή: viii, 158 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:
  • 0470012838
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.8 21
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Μεσολόγγι Βασική Συλλογή 658.8 FOR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 2420000023632

Περιλαμβάνει ευρετήριο.

Κοινοποίηση
Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud