Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Marketing for tourism / J. C. Holloway, C. Robinson.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Harlow, Essex : Longman, 1995.Έκδοση: 3η εκδΠεριγραφή: xii, 286 σ. : εικ., φόρμες, χάρτες, πλάνα, 1 πρτρ. ; 25 εκISBN:
  • 0582277485
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 338.47910688 21
  • 658.7 22
Περιεχόμενα:
List of abbreviations -- Preface -- Part 1.: 1. The marketing perspective -- 2. Marketing planning -- 3. Marketing research and its applications in tourism -- 4. The tourism market -- 5. Tourism product policy -- 6. Pricing the product -- 7. Marketing communications -- 8. The distribution system -- 9. Tourism advertising -- 10. The travel brochure -- 11. Sales promotion for travel and tourism -- 12. Direct marketing: theory and practice -- 13. Public relations and its use in the tourism industry -- 14. Marketing control -- Part 2. Case studies: 1. Successfully relaunching a major tour operator: transforming owners abroad into first choice holidays -- 2. Promoting an established tourist attraction: the island of Mainau -- 3. Direct marketing in the retail sector: the case of bakers dolphin -- 4.The specialist product: letting self - catering cottages through lakelovers of Cumpria -- 5. A new approach to retailing travel: Marko Polo travel advisory service -- 6. Image and reality: promoting RCI through public relations -- 7. Destination marketing nad the USP: the city of Nottingham -- 8. A quality partnership programme: the sun project of Thomson holidays -- Appendix 1. Source of tourism research data -- Appendix 2. Proof - reading marks -- References -- Bibliography -- Index.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 658.7 HOL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 92410010130
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Κουκούλι Βασική Συλλογή 658.7 HOL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 92410016466
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Μεσολόγγι Βασική Συλλογή 380.1 HOL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 2420000011826

Περιλαμβάνει ευρετήριο.

Βιβλιογραφία: σ. 280-281.

List of abbreviations -- Preface -- Part 1.: 1. The marketing perspective -- 2. Marketing planning -- 3. Marketing research and its applications in tourism -- 4. The tourism market -- 5. Tourism product policy -- 6. Pricing the product -- 7. Marketing communications -- 8. The distribution system -- 9. Tourism advertising -- 10. The travel brochure -- 11. Sales promotion for travel and tourism -- 12. Direct marketing: theory and practice -- 13. Public relations and its use in the tourism industry -- 14. Marketing control -- Part 2. Case studies: 1. Successfully relaunching a major tour operator: transforming owners abroad into first choice holidays -- 2. Promoting an established tourist attraction: the island of Mainau -- 3. Direct marketing in the retail sector: the case of bakers dolphin -- 4.The specialist product: letting self - catering cottages through lakelovers of Cumpria -- 5. A new approach to retailing travel: Marko Polo travel advisory service -- 6. Image and reality: promoting RCI through public relations -- 7. Destination marketing nad the USP: the city of Nottingham -- 8. A quality partnership programme: the sun project of Thomson holidays -- Appendix 1. Source of tourism research data -- Appendix 2. Proof - reading marks -- References -- Bibliography -- Index.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud