Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Το χάρτινο κανό ένας οδηγός προς τη θεατρική ανθρωπολογία Εουτζένιο Μπάρμπα; μετάφραση Κωνσταντίνος Αν. Θεμελής

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα Δωδώνη 2008Περιγραφή: 286 σ. 23 εκISBN:
  • 9789603854777
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 792.0233092
Περίληψη: Το "Χάρτινο κανό" είναι η πρώτη μείζων μελέτη της θεατρικής ανθρωπολογίας. Αποστάζει όλη την έρευνα της ISTA και εστιάζει στο προ-εκφραστικό επίπεδο της τέχνης του ηθοποιού. Ο Μπάρμπα το ορίζει ως τη βασική τεχνική, η οποία δημιουργεί σκηνική παρουσία. Ένα διευρυμένο και αποτελεσματικό σώμα, το οποίο μπορεί να αδράξει και να οδηγήσει την προσοχή του θεατή. Το "Χάρτινο κανό" εναλλάσσεται μεταξύ της απροκατάληπτης ανάλυσης και των παρατηρήσεων ενός μανιώδους ταξιδιώτη, ο οποίος αποκαλύπτει την αξία του θεάτρου ως πειθαρχία και εξέγερση. Περιέχει έναν γοητευτικό διάλογο μεταξύ των δασκάλων των ασιατικών τεχνικών αναπαράστασης και των ευρωπαϊκών δασκάλων του δυτικού εικοστού αιώνα -όπως είναι ο Στανισλάβσκι, ο Μέγιερχολτν, ο Κραίηγκ, ο Κοπώ, ο Μπρεχτ, ο Αρτώ, ο Ντεκρύ, ο Γκροτόφσκι- καθιστώντας τη σκέψη τους και τις τεχνικές τους προσιτές και ουσιαστικές για τη σύγχρονη θεατρική πράξη. Ο "Χάρτινο κανό" εδραιώνει -πέραν πάσης αμφιβολίας-, τη σπουδαιότητα της πρακτικής και θεωρητικής δουλειάς του Μπάρμπα για τους σπουδαστές και τους θεατροποιούς του παρόντος.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] Θεατρικών Σπουδών 792.0233092 BAR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000137648
Book [21] Book [21] Θεατρικών Σπουδών 792.0233092 BAR (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 025000137649

Περιέχει βιβλιογραφικές σημειώσεις και ευρετήριο

Το "Χάρτινο κανό" είναι η πρώτη μείζων μελέτη της θεατρικής ανθρωπολογίας. Αποστάζει όλη την έρευνα της ISTA και εστιάζει στο προ-εκφραστικό επίπεδο της τέχνης του ηθοποιού. Ο Μπάρμπα το ορίζει ως τη βασική τεχνική, η οποία δημιουργεί σκηνική παρουσία. Ένα διευρυμένο και αποτελεσματικό σώμα, το οποίο μπορεί να αδράξει και να οδηγήσει την προσοχή του θεατή. Το "Χάρτινο κανό" εναλλάσσεται μεταξύ της απροκατάληπτης ανάλυσης και των παρατηρήσεων ενός μανιώδους ταξιδιώτη, ο οποίος αποκαλύπτει την αξία του θεάτρου ως πειθαρχία και εξέγερση. Περιέχει έναν γοητευτικό διάλογο μεταξύ των δασκάλων των ασιατικών τεχνικών αναπαράστασης και των ευρωπαϊκών δασκάλων του δυτικού εικοστού αιώνα -όπως είναι ο Στανισλάβσκι, ο Μέγιερχολτν, ο Κραίηγκ, ο Κοπώ, ο Μπρεχτ, ο Αρτώ, ο Ντεκρύ, ο Γκροτόφσκι- καθιστώντας τη σκέψη τους και τις τεχνικές τους προσιτές και ουσιαστικές για τη σύγχρονη θεατρική πράξη. Ο "Χάρτινο κανό" εδραιώνει -πέραν πάσης αμφιβολίας-, τη σπουδαιότητα της πρακτικής και θεωρητικής δουλειάς του Μπάρμπα για τους σπουδαστές και τους θεατροποιούς του παρόντος.

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud