Marketing managment a strategic approach with a global orientation Harper W. Boyd, Orville C. Walker, Jean-Claude Larreche
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Σειρά: The Irwin series in marketingΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Chicago Irwin 1995Έκδοση: 2nd editionΠεριγραφή: xvi, 555 p. fig. 26 cmISBN:- 0071149376
- 658.8
Ελλιπή περιεχόμενα:
Includes appendix, name and subject index
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Ραβδοκώδικας |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Διαθέσιμο | |||||
1 | Διαθέσιμο | |||||
Book [21] | ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή | 658.8 ΒΟΥ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | 1 | Διαθέσιμο | 025000097404 |
Includes appendix, name and subject index