Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Marketing managment a strategic approach with a global orientation Harper W. Boyd, Orville C. Walker, Jean-Claude Larreche

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Σειρά: The Irwin series in marketingΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Chicago Irwin 1995Έκδοση: 2nd editionΠεριγραφή: xvi, 555 p. fig. 26 cmISBN:
  • 0071149376
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.8
Ελλιπή περιεχόμενα:
Includes appendix, name and subject index
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
1 Διαθέσιμο
1 Διαθέσιμο
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.8 ΒΟΥ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000097404

Includes appendix, name and subject index

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud