Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμογή: e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις μετασχηματισμός του marketing mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου Χρήστος Σκιαδάς - Μαρία Μαρκάκη

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα Παπασωτηρίου 2001Περιγραφή: 315 σ. σχήμ., πίν. 24 εκISBN:
  • 9607510933
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 658.84
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Ραβδοκώδικας
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.84 ΣΚΙ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 1 Διαθέσιμο 025000237291
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.84 ΣΚΙ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 2 Διαθέσιμο 025000237290
Book [21] Book [21] ΒΚΠ - Πατρα Βασική Συλλογή 658.84 ΣΚΙ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 3 Διαθέσιμο 025000237289

Περιλαμβάνει βιβλιογραφία

Πανεπιστήμιο Πατρών, Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης, 265 04, Πάτρα
Τηλ: 2610969621, Φόρμα επικοινωνίας
Εικονίδιο Facebook Εικονίδιο Twitter Εικονίδιο Soundcloud